Pisanje sadržaja web stranica

Krećete u redizajn ili razvoj novog weba?

Nedostatak vremena za pisanje sadržaja weba predstavlja razlog #1 zašto puštanje web stranica u promet kasni mjesecima, ponekad godinama. Znamo da ste kao vlasnik tvrtke u gužvi i da vam pisanje sadržaja nije omiljeni zadatak. No, netko i to mora odraditi, zar ne?

Angažirajte Logit za pisanje sadržaja:

  • naš dokazani proces pisanja sadržaja štedi 90% Vašeg vremena
  • dosadne riječi pretvaramo u sadržaj koji motivira kupce na kupnju
  • nećete više odgađati pisanje sadržaja web stranica
Pogledajte planove i cijeneImamo rješenje za svaki džep

Prelistajte interaktivnu prezentaciju usluge (16 slajdova)

Vrste sadržaja weba koje možemo napisati za Vas

'Ali kako biste vi mogli pisati za našu firmu ako ne radite kod nas?' -> zato jer imamo dokazani proces pisanja sadržaja.

Product descriptions

Opisi proizvoda

Service Descriptions

Opisi usluga

About us pages

Stranice "O nama"

Contact Us Pages

Stranice "Kontaktirajte nas"

Case Studies

Studije slučaja

Portfolio

Portfolio / Reference

Customer Testimonials

Svjedočanstva korisnika

FAQs

Česta pitanja (FAQ)

Articles

Članci

News

Novosti

Blog Posts

Blog postovi

White Papers

Bijele knjige (white papers)

Documentation

Documentacija

User Manuals

Korisnički priručnici

Datasheets

Tehničke specifikacije

Support Articles

Stranice "Podrška"

Da li sadržaj doista motivira posjetitelje na kupnju? (DA.)

2016. godine analizirali smo napredne B2B webove da bismo saznali kako oni koriste sadržaj za privlačenje kupaca. Većina tih web stranica imala je bogat sadržaj, međutim primijetili smo da se na njima ponavljaju neki nedostaci koje je lako popraviti.

Napisali smo BESPLATAN izvještaj (na engleskom jeziku) pod nazivom "7 nedostataka u sadržaju naprednih web stranica koje je lako popraviti". Evo što ćete naći u izvještaju:

  • ŠTO MOŽETE POPRAVITI LAKO I JEFTINO: sve ono što možete ukloniti sami kao urednik sadržaja Vašeg weba, bez angažiranja dizajnera i programera
  • ŠTO MOŽETE POPRAVITI BRZO: potrebno je samo nekoliko sati Vašeg rada na uklanjanju ovih nedostataka
  • EDUCIRAJTE SE: naučite kako nedostaci negativno utječu na vaše poslovanje online
  • VIZUALIZNI PRIMJERI: Pomažu Vam razumjeti kako izgleda dobar sadržaj
Preuzmite BESPLATAN izvještaj(PDF, 1.62 MB, 26 stranica)
7 Easy to Fix Content Flaws

Koliko sadržaja je potrebno napisati za tipičan poslovni web?

Preporučujemo da predvidite ovakvu ili sličnu mapu weba:

  • Početna
  • Proizvodi
  • Usluge
  • Rješenja
  • Djelatnosti
  • Kupci / Reference
  • O nama
  • Kontakt
  • Tehnologije
  • Partneri
  • Karijere
  • Korisnička podrška
  • Kako kupiti
  • Česta pitanja (FAQ)
  • Dokumentacija
  • Novosti
  • Newsletter
  • Uvjeti kupnje
  • Politika privatnosti

Kako funkcionira naš dokazani proces pisanja sadržaja

Strategy

1

Sve počinje od strategije.

Prvo se upoznajemo s Vama kroz proces kreiranja Vašeg poslovnog profila, dokumentiranja poslovnih ciljeva i razgovorom o Vašoj općenitoj strategiji.

Ti nam koraci pomažu da definiramo početne parametre sadržaja kao što su: kako bi trebala izgleda sadržajna mapa Vašeg weba, koje vrste sadržaja trebamo kreirati da bismo postigli zadane ciljeve, u kojim formatima, te koliko komada svakog.

Interview

2

Intervjuiramo Vaše stručnjake.

Vašim stručnjacima postavljamo velik broj pomno biranih pitanja (koja smo objavili u našem vodiču B2B Website Content Guide). Snimamo audio intervjue s Vama koje pretvaramo u transkribirani tekst. Intervjue najčešće provodimo putem video konferencijskog alata (Skype, Zoom) ili uživo. Alternativno, dostavljamo Vam obrasce za popunjavanje sadržaja u digitalnom obliku koje popunjavate kad imate vremena.

Ako već postoji sadržaj u tiskanom ili digitalnom formatu, preskačemo intervjue i izvlačimo sadržaj iz onog što nam dostavite.

Content Writing

3

Pišemo stranicu po stranicu weba.

Kad završimo s intervjuima, krećemo na pisanje Vašeg sadržaja u dvije faze:

1. Transkribiramo audio intervjue u pisani digitalni oblik. Rezultat ove faze jesu dokumenti puni neoblikovanog teksta koji sada treba urediti.

2. Pišemo i uređujemo sadržaj sve dok on nije spreman da ga vidite. Urednički oblikujemo i restrukturiramo sadržaj dok nije gotov.

3. Šaljemo Vam prvi prijedlog (tzv. prvi draft) i čekamo Vaše povratne informacije kojima unaprjeđujemo sadržaj sve dok niste 100% zadovoljni.

Content Delivery

4

Lektoriramo i isporučujemo gotov sadržaj.

Ovisno o opsegu web projekta, možete očekivati da ćete primiti 5-50 stranica dovršenog sadržaja. Jednom kad ste sadržaj odobrili i mi ga lektorirali, najčešće ga više ne treba mijenjati.

Sadržaj dostavljamo kao Google Docs / Microsoft Word dokumente. Na taj način sadržaj ćete Vi ili Vaša web agencija moći jednostavno prenijeti u Vaš Content Management System (CMS).

Detalji usluge

  • Vrsta usluge: pisanje sadržaja projektnog tipa (*nema* mjesečnog ugovora!)
  • Podržani jezici: hrvatski, engleski
  • Što dostavljamo: dokumenti s 5-50 stranica* u Microsoft Word / Google Docs formatu
  • Vrijeme izrade: oko 2-8* tjedana
  • Cijena: usporedite dostupne planove
  • Dodatne obveze: nema ih

* ovisi o opsegu projekta

Typing
Content Writing Service

Djelatnosti s kojima najbolje surađujemo

Fokusirani smo na B2B tvrtke u sljedećim djelatnostima:

  • tehnološke tvrtke
  • pružatelji IT rješenja
  • pružatelji poslovnih usluga

Neke od projekata pogledate na stranici 'Klijenti'.

Da li projekt razvoja Vašeg weba pati jer ste prezaposleni?

Gotovo sve marketinške i prodajne aktivnosti i materijali zahtijevaju da netko iskusan napiše dobar sadržaj.

Najčešće posao pisanja sadržaja zapadne vlasnika tvrtke ili direktora marketinga, koji poslovično imaju najmanje vremena.

Zato jer je ta osoba pretrpana poslom, važne prodajno-marketinške aktivnosti odgađaju se tjednima i mjesecima.

Da li Vaš sadržaj uspijeva potaknuti posjetitelje na kupnju?

Ako se profesionalno ne bavite pisanjem, možda ne znate o čemu je važno pisati, i kojim redoslijedom to napisati.

Zato se može dogoditi da zaboravite odgovoriti na najvažnija pitanja Vaših kupaca, pitanja poput: Koliko to košta? Kakvu podršku nudite?

Ako ne objavite te osnovne informacije, Vaš sadržaj neće potaknuti posjetitelje da Vam pošalju upit ili kupe od Vas.

Trošite li bespotrebno energiju pišući sadržaj?

Predstavlja li pisanje sadržaja najbolju investiciju Vašeg talenta i resursa u ovom trenutku?

Ne biste li zaradili više kad biste to vrijeme investirali u aktivnosti u kojima ste nezamjenjivi?

Ne biste li zapravo uštedjeli novac kad biste pisanje sadržaja prepustili iskusnim piscima sadržaja?

Neki klijenti koji su pisanje sadržaja prepustili nama

Ne bismo bili u mogućnosti sami kreirati toliki sadržaj. Ne bismo znali od čega početi, a energija koju bismo potrošili na pisanje bila bi enormna. Vodili ste nas kroz proces pisanja i dobili smo gotov sadržaj uz minimalni angažman.

G. Zoran Spoja, vlasnik tvrtke MICRO PROCESS

Rješenja za pisanje sadržaja za svaki budžet i svaku potrebu

"NAPIŠI-SAM" VODIČ

Vodič na engleskom jeziku za pisanje sadržaja, B2B Website Content Writing Guide, proizvod je koji predstavlja "napiši-sam" alternativu našoj profesionalnoj usluzi pisanja sadržaja. Vodič je ujedno i cjenovno najpovoljnija pomoć pri pisanju sadržaja koju možete kupiti od nas.

Cijena: 950 kn + PDV, dobavljivo odmah online.

USLUGA PISANJA SADRŽAJA

Ovo je kompletna usluga pisanja sadržaja po načelu "pišemo umjesto vas".

Uslugu smo osmislili da Vam uštedi najviše vremena ako nas želite angažirati da napišemo:

  • sadržaj web stranica
  • brošure, prezentacije
  • slični prodajno-marketinški materijali

Projekti pisanja sadržaja počinju od 7600 kn + PDV (za web od 5 stranica).

USLUGA SAVJETOVANJA

Pokazat ćemo Vam kako unaprijediti sadržaj, a Vi ćete izmjene implementirati samostalno. Revidirat ćemo Vaš sadržaj, predložiti izmjene, i napisati primjere koje možete dalje koristiti.

Ovo je"best buy" opcija ako tražite individualni pristup.

Tipična cijena: počevši od 3040 kn + PDV (za projekt od 8 konzalting sati). Opseg projekta dogovaramo s Vama.

Odgovori na česta pitanja (FAQ)

Kako možete pisati sadržaj za nas ako ne radite u našoj tvrtki?
+

Osmislili smo dokazani proces pisanja sadržaja koji nam omogućuje da u vrlo kratkom vremenu i bez puno posla za Vas saznamo sve što je potrebno da bismo mogli napisati kvalitetan sadržaj. Na blogu možete pročitati više o našem procesu pisanja sadržaja.

Što se očekuje od nas i koliko vremena će nama uzeti proces pisanja sadržaja?
+

Sve ovisi o opsegu projekta.

Ovo su tipične aktivnosti u kojima ćete sudjelovati:

  • odradite nekoliko intervjua s našim stručnjacima (najčešće putem Skypea / Zooma)
  • prikupite postojeći materijal i pošaljite nam ga (da bismo mi iz njega mogli izvući potrebne informacije)
  • povežite nas s ljudima u Vašoj tvrtki koji posjeduju tehnička i ostala znanja, a koje možemo intervjuirati
  • odgovorite na poneko pitanje koje ćemo Vam postaviti tijekom pisanja (najčešće putem emaila ili nekog instant messengera)
  • pružite kvalitetne i pravovremene povratne informacije na svaki gotov komad sadržaja koji Vam pošaljemo
  • odobrite finalne verzije sadržaja

Možete očekivati da ćete u navedene aktivnosti investirati 10-20 sati vremena. 

Na blogu pročitajte što možete očekivati od procesa pisanja sadržaja.

Na kojim jezicima pišete sadržaj?
+

Trenutno sadržaj pišemo na hrvatskom i engleskom jeziku.

Sadržaj na engleskom jeziku lektorira profesor engleskog jezika s kojim stalno surađujemo.

Možete li napisani sadržaj unijeti u naš sustav za upravljanje sadržajem (CMS)?
+

DA, možemo.

Usluga unosa sadržaja u CMS uključena je u cijenu usluge pisanja sadržaja ako ste nas angažirali za obje sljedeće usluge: i za pisanje sadržaja, i za razvoj sadržaja. 

Unos sadržaja plaćate dodatno ako ste nas angažirali samo za uslugu pisanja sadržaja (a razvoj web stranica Vam radi netko drugi). Unos sadržaja naplaćujemo po našoj uobičajenoj satnici koja iznosi 380 kn + PDV / sat (protuvrijednost 50 EUR).